28. juni 2023
Ja! Kundeservice er viktig for en bedrifts omdømme og det kan være avgjørende for en kunde om de ønsker å komme tilbake til en bedrift. Hvis kunden ikke får tilfredsstilt forventningene og behovene sine, vil han eller hun ikke anbefale bedriften til andre, utfra sine erfaringer.
En god kundeservice gir en positive opplevelser og en positiv omtale er verdt mer enn all annen reklame.
For å sikre kundens lojalitet, blir derfor kundeservice stadig viktigere. Det krever et kontaktsenter som til enhver tid fungerer optimalt.
Dagens kunder forventer god service i flere kanaler – blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og selvbetjening på web med f.eks en chatbot.
For å yte god kundeservice er bedriften derfor avhengig av teknologi som ivaretar disse behovene.
Fordi disse kanalene vanligvis er isolert fra hverandre, er det nødvendig å kombinere dem i en og samme løsning.
I tillegg møter våre kunder nye utfordringer i form av sosiale medier, som tilfører en ny dimensjon rundt forvaltning av kontaktsentre.
Ved å sette søkelys på løsninger som samordner de ulike kanalene, har NetNordic etablert seg med solide leverandører i markedet.
Vi tilbyr rådgivning om hvordan din bedrift kan optimalisere kontaktsenteret sitt – både med hensyn til teknologi, integrasjon og arbeidsprosesser.
NetNordic gir også rådgivning om de trender som skjer innen Bot-teknologi og kunstig intelligens knyttet til kundeservice.
Ta kontakt med en av våre rådgivere om du vil vite mer om våre løsninger innen kundesenter og kontaktsenter.
Nå som juleklokkene snart kimer inn håper jeg alle våre kunder, samarbeidspartnere og høyt verdsatte kolleger finner julefreden. Litt stress med julehandel og ribbesvor hører høytiden til, og kanskje får vi ikke mandelen i grøten i...
Les mer
I dette webinaret snakket Leif Arne Nesje og Erik Øie om nyheter fra Talkdesk CX. Talkdesk er en moderne skybasert kontaktsenterløsning, hvor arkitekturen baseres på mikrotjenester. Dette legger til rette for løpende innovasjon og gir...
Les mer
I en tid hvor kunstig intelligens og automatisering får svært mye oppmerksomhet er det fort gjort å glemme den viktigste ressursen innen god kundeservice, menneskene. Det er medarbeiderne som tilbyr en unik og personlig opplevelse...
Les mer
Produktsjef Robert Aaslie i NetNordic forteller om de trender som skjer innen Kunstig Intelligens. De fleste av oss måper litt over utviklingen og kvantespranget som denne teknologien har tatt de siste månedene. De Store Språkmodellene...
Les mer
Opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams! NetNordic i samarbeid med ASC Technologies og Microsoft inviterer til webinar med fokus på opptak av kommunikasjon i Microsoft Teams. ASC Recording Insights gir en rekke muligheter knyttet til opptak...
Les mer
Visste du at NetNordic er en av Nordens ledende leverandører av skybaserte og brukervennlige IPTV-tjenester? Høres det forlokkende ut med en IPTV-løsning som bare fungerer, som enkelt gir både ansatte og gjester tilgang til de...
Les mer